Rekrutacja: Księgowy/a
Biuro Inicjatyw Społecznych to prężnie działająca, krakowska organizacja pozarządowa. Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem ekspertów. Edukujemy i wspieramy mieszkańców, organizacje pozarządowe i samorządy w efektywnej realizacji celów. Dbamy o to, żeby działać profesjonalnie i konsekwentnie. Wierzymy w sens działania na rzecz dobra wspólnego.
W związku z rozwojem Biura Rachunkowego dla organizacji pozarządowych, które prowadzimy w formie spółki pod nazwą Biuro Edukacji i Finansów poszukujemy samodzielnej księgowej.
Oferujemy pracę w wymiarze pełnego etatu w zespole zapewniającym wsparcie, dobrą atmosferę i zrozumienie dla sytuacji osobistej (np. posiadania małych dzieci albo posiadania różnych angażujących zainteresowań)
Będziesz mieć możliwość:
- elastycznego planowania godzin pracy
- pracy w trybie hybrydowym – łączenie pracy w biurze w centrum Krakowa (Al. Słowackiego) i pracy zdalnej
- zaangażowania się w pracę na rzecz różnorodnych organizacji pozarządowych i wspierania ich w sprawnej realizacji ich misji
- pracy w zespole zapewniającym wsparcie, dobrą atmosferę i zrozumienie dla sytuacji osobistej, zwłaszcza rodziców
Twoje główne zadania to:
- Obsługa księgowa klientów Biura Rachunkowego
- Sporządzanie rozliczeń i deklaracji zgodnie z przepisami prawa
- Udział w naliczaniu wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac
- Sporządzanie dokumentów z zakresu umów cywilno-prawnych
- Ścisła operacyjna współpraca z zespołem i klientami Biura Rachunkowego
- Udział w tworzeniu polityk, procedur, regulaminów
- Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby klientów oraz Zarządu firmy
Doświadczenie, wykształcenie oraz umiejętności, które będą Ci potrzebne w tej pracy:
- Minimum trzyletnie doświadczenie w księgowości lub roczne w biurze rachunkowym
- Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
- Doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń VAT
- Dobra, praktyczna znajomości zagadnień i przepisów z zakresu podatków, płac, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy
- Samodzielność, skrupulatność i efektywna organizacja własnej pracy
- Chęć uzupełniania braków w wiedzy i rozwiania kompetencji zawodowych
- Komunikatywność i umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień księgowych mniej zaawansowanym osobom w przystępny sposób
- Biegła obsługa pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel
Mile widziane:
- Doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu deklaracji ZUS
- Znajomość oprogramowanie INSERT (Rewizor, Gratyfikant)
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych
Jaką proponujemy formę zatrudnienia i wysokość wynagrodzenia?
Proponujemy współpracę w wymiarze pełnego etatu, pierwsza umowa na okres 6 miesięcy.
W jaki sposób się zgłosić?
I etap:
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny – przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie na takim stanowisku się widzisz. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Nie zapomnij umieścić klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (poniżej).
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.
Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres: biuro@edukacjaifinanse.pl
Zatytułuj wiadomość: Księgowy_a BEF
II etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną.
III etap:
Wybrane osoby po drugim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z zarządem spółki i kierowniczką biura rachunkowego (bezpośrednią lub online)
Terminy rekrutacji:
- do 13.02.2022r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
- 14-15.02.2022r. – II etap (rozmowa telefoniczna)
- 16-18.02.2022r. – III etap (rozmowa osobista/online)
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
Chcemy otwarcie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co robisz w życiu i dlaczego chcesz z nami pracować.
Będziemy pytać o Twoje doświadczenia, będziemy Ci także zadawać pytania sprawdzające Twoją wiedzę praktyczną. Na pewno zainteresuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też, jak Ci się pracuje w zespole.
W treści CV prosimy umieści następujące oświadczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Biuro Edukacji i Finansów sp. z o. o. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
W przypadku zainteresowania kolejnymi procesami rekrutacyjnymi prosimy zamieścić również następujące oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Biuro Edukacji i Finansów sp. z o. o. również na potrzeby przyszłych rekrutacji”.
Klauzula informacyjna RODO:
Administratorem Danych Osobowych jest Biuro Edukacji i Finansów sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (30-682) przy ul. Spółdzielców 6/11 (KRS: 0000629461; NIP: 6793131986; REGON: 365024845), a dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/670 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 przez WE oraz dostosowanymi do nich procedurami obowiązującymi w spółce.
Osobie uczestniczącej w procesie rekrutacji przysługuje prawie dostępu do treści podanych danych, możliwości ich poprawiania, aktualizowania, jak również prawie wniesienia sprzeciwu do organu nadzoru. Wyrażona zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem danych osobowych ze zbiorów Administratora.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji procesu rekrutacji.
Oświadczenia związane z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych, modyfikacje oraz żądanie usunięcia należy kierować na adres poczty elektronicznej spółki: biuro@edukacjaifinanse.pl