Dyrektor _ka finansowo-administracyjny _a i doradca_czyni dla NGO 

W Fundacji BIS wspieramy ludzi, którzy działają społecznie. Uczymy, jak zmieniać marzenia w działania. Ważne jest dla nas poczucie sensu tego, co robimy i wzajemny szacunek. 

Szukamy Ciebie, jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu organizacją pozarządową. 

Twoje zadania polegać będą na koordynacji obszaru finansowo-administracyjnego w Fundacji BIS i dwóch zależnych od niej spółek oraz doradzaniu innym NGO 

Twój wymiar czasu pracy to równowartość 100% etatu (możliwość zatrudnienia w wymiarze między 75-100%). Będziesz mieć możliwość elastycznego ustalenia harmonogramu godzin pracy. Będziesz wykonywać pracę zdalnie oraz w biurze Fundacji BIS w Krakowie 

Proponowany zakres Twoich obowiązków to: 

  • opracowywanie i monitoring budżetów wieloletnich i rocznych Fundacji, w tym działalności gospodarczej i odpłatnej oraz spółek zależnych, 
  • opracowywanie, wdrażanie i nadzór nad wewnętrznymi procesami i procedurami dot. finansów i płatności, 
  • koordynacja i nadzór nad prawidłową współpracą z zespołem księgowym, w szczególności obiegiem dokumentów, 
  • udział w przygotowaniu sprawozdania finansowego, nadzór nad płynnością finansową oraz płatnościami Fundacji i jej spółek, 
  • nadzór nad koordynacją formalno-finansową projektów oraz współpraca z liderką zespołu koordynacyjnego, 
  • udział i nadzór nad przebiegiem kontroli i audytów projektów oraz ogólnej działalności Fundacji, 
  • opracowywanie budżetu wynagrodzeń, opracowywanie siatki płac, współpraca z zarządem w zagadnieniach związanych z zatrudnianiem, 
  • nadzór nad bieżącymi zagadnieniami kadrowymi Fundacji, 
  • nadzór nad funkcjonowaniem biura i zasobów Fundacji, w szczególności pracą sekretariatu i zagadnieniami lokalowymi,  
  • nadzór nad poprawnością funkcjonowania administracyjnego Fundacji, w szczególności monitoring zmian w przepisach dot. funkcjonowania Fundacji, nadzór nad wewnętrznymi politykami i procedurami, sprawozdawczością merytoryczną Fundacji, 
  • Prowadzenie doradztwa dla organizacji pozarządowych z zakresu zarządzania finansami i zagadnień formalno-prawnych związanych z prowadzeniem NGO, 
  • Prowadzenie działań edukacyjnych (np. seminaria, warsztaty, webinary, opracowanie artykułów) w zakresie swojej specjalizacji,  
  • współpraca z zarządem oraz liderkami projektów i programów. 

 Wykształcenie i doświadczenie, które będą Ci potrzebne w tej pracy: 

  • wykształcenie wyższe, mile widziane z obszaru administracji, prawa lub finansów, 
  • doświadczenie w zarządzaniu organizacją pozarządową,  
  • biegła znajomość zagadnień związanych z administracyjnym i finansowym funkcjonowaniem organizacji pozarządowych w Polsce, 
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, 
  • doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków publicznych,
  • doświadczenie w dzieleniu się wiedzą i uczeniu innych.

Niezbędne umiejętności, wiedza, kompetencje i znajomość programów: 

  • zarządzanie pracą zespołu, w tym pracującego hybrydowo,  
  • zarządzanie pracą własną,  
  • obsługa narzędzi wspierających zarządzanie finansami (Excel, podstawowa znajomość zasad obsługi programów księgowych, obsługa bankowości elektronicznej, środowisko MS365),  
  • zarządzanie danymi finansowymi, 
  • zarządzanie procesami i procedurami w organizacji, w tym proponowanie nowych rozwiązań i usprawnień, 
  • kompetencje związane z uczeniem innych (szkolenia, doradztwo). 

Mile widziane: 

  • doświadczenie w prowadzeniu działalności odpłatnej lub gospodarczej w NGO. 

 

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej? 

Chcemy uczciwie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co Cię napędza w życiu do działania i dlaczego chcesz z nami pracować.  

Jesteśmy fundacją, intensywnie działającą 15 lat. Będziemy Cię pytać, co wiesz o naszych działaniach i czy są Ci bliskie.  

Na co dzień pracujemy w ponad 20 – osobowym zespole, w którym każdy ma swój zakres obowiązków, ale ściśle ze sobą współpracujemy. Na pewno zainteresuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też, jak Ci się pracuje w zespole. 

Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność. 

Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań w naszej fundacji. 

  

Jaką proponujemy formę zatrudnienia i wynagrodzenie? 

Proponujemy wymiar czau pracy o równowartości 100% etatu (możliwość zatrudnienia w wymiarze między 75-100%) 

Wynagrodzenie w przypadku całego etatu w granicach 5000 zł – 5850,00 zł brutto (ostateczna kwota zależeć będzie od Twojego doświadczenia i kompetencji). W przypadku niższego wymiaru etatu – wynagrodzenie będzie proporcjonalne do wysokości etatu.  

Będziesz mieć możliwość elastycznego ustalenia harmonogramu godzin pracy. Będziesz wykonywać pracę zdalnie oraz w biurze Fundacji BIS w Krakowie. 

Zależy nam na współpracy długookresowej – konsekwentnie budujemy stabilny i zgrany zespół. Dlatego po okresie wstępnym usiądziemy do rozmowy na temat roli, jaką widzisz dla siebie w fundacji oraz wysokości wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań. 

  

W jaki sposób będzie wyglądał proces rekrutacji? 

I etap:  

Przygotuj swoje CV i list motywacyjny – przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie na takim stanowisku siebie widzisz. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Nie zapomnij umieścić klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (znajdziesz ją na samym końcu tego ogłoszenia). 

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB. 

Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres rekrutacja@bis-krakow.pl   

Zatytułuj wiadomość: Dyrektor_ka 

II etap:  

Dokładnie zapoznamy się z Twoim CV i listem motywacyjnym. Jeśli znajdziemy w nich kompetencje, których szukamy, zadzwonimy do Ciebie i zadamy Ci kilka wstępnych pytań.  

III etap:  

Jeśli w trakcie rozmowy rozmowie telefonicznej utwierdzimy się w przekonaniu, że możesz być właśnie tą osobą, której szukamy, zaprosimy Cię na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z udziałem zarządu fundacji. Spotkamy się stacjonarnie lub online.  

Terminy rekrutacji: 

  • do 12.03.2023r.  – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)  

UWAGA! Jeśli zgłosisz się wcześniej, to postaramy się wcześniej do Ciebie odezwać! 

  • 13-14.03.2023r.  – II etap (rozmowa telefoniczna) 
  • 15- 22.03.2023r.  – III etap (2 rozmowy osobiste/online) 
  • 01.04.2023r.  – planowane rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a uznamy, że jesteś osobą, której szukamy, uzgodnimy termin tak, aby Ci odpowiadał)  

  

W treści CV umieść następujące oświadczenie: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) .  

 W przypadku zainteresowania kolejnymi procesami rekrutacyjnymi prosimy zamieścić również następujące oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych również na potrzeby przyszłych rekrutacji. 

  

Klauzula informacyjna RODO: 

Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych z siedzibą w Krakowie (30-503) przy ul. Krasickiego 18 (KRS 0000301501, NIP 9452102152, REGON 120665488), a moje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 przez WE oraz dostosowanymi do nich procedurami obowiązującymi Fundacji. 

Osobie uczestniczącej w procesie rekrutacji przysługuje prawie dostępu do treści podanych danych, możliwości ich poprawiania, aktualizowania, jak również prawie wniesienia sprzeciwu do organu nadzoru. Wyrażona zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem danych osobowych ze zbiorów Administratora. 

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji procesu rekrutacji.  

Oświadczenia związane z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych, modyfikacje oraz żądanie usunięcia należy kierować na adres poczty elektronicznej Fundacji: biuro@bis-krakow.pl