Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych poszukuje pracownika_czki na stanowisko  

Menadżer/ka działalności gospodarczej 

W Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych wspieramy ludzi, którzy działają społecznie. Uczymy, jak zmieniać marzenia w działania. W ramach prowadzonej przez Fundację spółki non-profit Biuro Edukacji i Finanse edukujemy i wspieramy organizacje pozarządowe i samorządy w efektywnej realizacji celów. 

Szukamy Ciebie, jeśli masz doświadczenie w sprzedaży, opiece klienta i zarządzaniu projektami. 

Pracując na tym stanowisku, będziesz we współpracy z zarządem tworzyć strategię rozwoju i sprzedaży usług odpłatnych Fundacji/Spółki i wdrażać ją. Twoim zadaniem będzie zarządzanie systemem sprzedaży usług oraz ich samodzielna sprzedaż oraz koordynowanie realizacji usług i projektów. 

Oferujemy współpracę w wymiarze 60-75% etatu z możliwością powiększenia wymiaru wraz z rozwojem projektów Fundacji i Spółki.  

Będziesz mieć możliwość:  

  • współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów/tek z dziedziny prowadzenia NGO i współpracy z samorządem lokalnym, który wnosi realną wartość odbiorcom wsparcia 
  • zaangażowania się w działania dużej organizacji pozarządowej, nastawionej na prowadzenie sensownych projektów 
  • współpracy z różnorodnymi organizacji pozarządowych i wspierania ich w sprawnej realizacji ich misji 
  • elastycznego planowania godzin pracy 
  • pracy w trybie hybrydowym – łączenie pracy w biurze w centrum Krakowa (Podgórze) i pracy zdalnej 
  • pracy w zespole zapewniającym wsparcie, dobrą atmosferę i zrozumienie dla sytuacji osobistej, zwłaszcza rodziców 

Proponowany zakres Twoich obowiązków to:    

  • Monitoring i badanie potrzeb rynku i klientów Fundacji/Spółki 
  • Opracowywanie strategii sprzedaży usług Fundacji/Spółki oraz jej realizacja 
  • Opracowywanie planów i prowadzenie kampanii sprzedażowych 
  • Udział w planowaniu działań marketingowych służących sprzedaży usług Fundacji/Spółki i wsparcie w ich realizacji 
  • Udział w tworzeniu materiałów promocyjnych i ofert związanych ze sprzedażą usług Fundacji/Spółki 
  • Obsługa kontaktów z klientami w wybranych kanałach 
  • Obsługa klientów, w tym bieżący kontakt i rozliczenia z klientami. 
  • Koordynacja i nadzór nad realizacją poszczególnych usług i projektów. 
  • Koordynacja pracy poszczególnych wykonawców, współpraca z liderkami zespołów projektowych 
  • Przygotowywanie kalkulacji budżetów poszczególnych usług, zleceń i projektów 
  • Bieżące zarządzanie budżetem działalności gospodarczej, ponoszenie wydatków i rozliczenia 

Doświadczenie, wykształcenie oraz umiejętności, które będą Ci potrzebne w tej pracy: 

  • Doświadczenie w sprzedaży, w szczególności znajomość metod i narzędzi sprzedaży B2B 
  • Umiejętność tworzenia ofert oraz ich wyceny 
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami i obsłudze klienta 
  • Doświadczeniu w zarządzaniu procesami realizowanymi we współpracy z zespołem 
  • Umiejętność swobodnej i sprawnej komunikacji z klientami i zespołem 
  • Umiejętność efektywnej organizacji własnej pracy 
  • Znajomość specyfiki działalności organizacji pozarządowych 
  • Biegła obsługa środowiska Microsoft 365  

Jaką proponujemy formę zatrudnienia? 

Proponujemy współpracę w wymiarze 60-75% etatu w Biurze Edukacji i Finansów oraz Fundacji. Zależy nam na współpracy długookresowej – konsekwentnie budujemy stabilny i zgrany zespół. Przewidujemy także możliwość powiększenia wymiaru współpracy wraz z rozwojem skali projektów Fundacji i Spółki.   

Proponujemy umowę o pracę na 3 miesięczny okres próbny, a następnie umowę na czas określony. Przedział wynagrodzenia przy wymiarze etatu 60% na tym stanowisku wynosi od 3720 zł do 4200 zł brutto (w przypadku innego wymiaru czasu pracy widełki proporcjonalne do wymiaru etatu). Ostateczna wysokość wynagrodzenia zależna będzie od doświadczenia i kompetencji kandydata/tki. Po okresie wdrożenia możliwość wprowadzenie mechanizmu prowizyjnego. 

W jaki sposób będzie wyglądał proces rekrutacji? 

  • Do 13.01.2025 r.  – prześlij do nas swoje CV i list motywacyjny mailem na adres rekrutacja@bis-krakow.pl. Zatytułuj wiadomość: Menadżer/ka 

W treści CV umieść następujące oświadczenie: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).   

W przypadku zainteresowania kolejnymi procesami rekrutacyjnymi prosimy zamieścić również następujące oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych również na potrzeby przyszłych rekrutacji.  

  • na bieżąco, do 16.01.2025 r.  – przeanalizujemy otrzymane aplikacje oraz odbędziemy wstępne rozmowy telefoniczne 
  • do 24.01.2025 r.  – spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej w siedzibie Fundacji i Spółki 
  • 01.02.2025 r.  – planowane rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a uznamy, że jesteś osobą, której szukamy, uzgodnimy termin tak, aby Ci odpowiadał)  

Klauzula informacyjna RODO: 

Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych z siedzibą w Krakowie (30-503) przy ul. Krasickiego 18/1piętro (KRS 0000301501, NIP 9452102152, REGON 120665488), a moje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/670 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 przez WE oraz dostosowanymi do nich procedurami obowiązującymi w Fundacji.    

Osobie uczestniczącej w procesie rekrutacji przysługuje prawie dostępu do treści podanych danych, możliwości ich poprawiania, aktualizowania, jak również prawie wniesienia sprzeciwu do organu nadzoru. Skargę można skierować listownie na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą ePUAP: /UODO/SkrytkaESP 

Wyrażona zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem danych osobowych ze zbiorów Administratora. 

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji procesu rekrutacji.  

Oświadczenia związane z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych, modyfikacje oraz żądanie usunięcia należy kierować na adres poczty elektronicznej Fundacji: biuro@bis-krakow.pl