Księgowy/a

Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych to prężnie działająca, krakowska organizacja pozarządowa. Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem ekspertów. Edukujemy i wspieramy mieszkańców, organizacje pozarządowe i samorządy w efektywnej realizacji celów. Dbamy o to, żeby działać profesjonalnie i konsekwentnie. Wierzymy w sens działania na rzecz dobra wspólnego. Uczymy, jak zmieniać marzenia w działania.

Poszukujemy Ciebie, jeśli jesteś samodzielną/ym księgową/ym, która/y chce dołączyć do naszego zespołu, by prowadzić sprawy Fundacji oraz klientów Biura Rachunkowego dla organizacji pozarządowych, które prowadzimy w formie spółki pod nazwą Biuro Edukacji i Finansów.

Oferujemy pracę w wymiarze pełnego etatu w zespole zapewniającym wsparcie, dobrą atmosferę i zrozumienie dla sytuacji osobistej (np. posiadania małych dzieci albo posiadania różnych angażujących zainteresowań).

Będziesz mieć możliwość:

  • elastycznego planowania godzin pracy
  • pracy w trybie hybrydowym – łączenie pracy w biurze w Krakowie z elementami pracy zdalnej
  • zaangażowania się w pracę na rzecz różnorodnych organizacji pozarządowych i wspierania ich w sprawnej realizacji ich misji
  • pracy w zespole zapewniającym wsparcie, dobrą atmosferę i zrozumienie dla sytuacji osobistej, zwłaszcza rodziców

Proponowany zakres Twoich obowiązków to:

  • Obsługa księgowa Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych
  • Obsługa księgowa klientów Biura Rachunkowego
  • Sporządzanie rozliczeń i deklaracji zgodnie z przepisami prawa
  • Udział w opracowywaniu danych do sprawozdań finansowych realizowanych projektów grantowych przez Fundację i klientów Biura Rachunkowego
  • Wsparcie w naliczaniu wynagrodzeń i przygotowywanie list płac
  • Ścisła operacyjna współpraca z zespołem Fundacji i klientami Biura Rachunkowego
  • Udział w tworzeniu polityk, procedur, regulaminów
  • Archiwizowanie dokumentów księgowych
  • Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby klientów oraz zespołu

Doświadczenie, wykształcenie oraz umiejętności, które będą Ci potrzebne w tej pracy: 

  • Minimum trzyletnie doświadczenie w księgowości lub roczne w biurze rachunkowym
  • Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń VAT
  • Dobra, praktyczna znajomości zagadnień i przepisów z zakresu podatków, płac, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy
  • Samodzielność, skrupulatność i efektywna organizacja własnej pracy
  • Chęć uzupełniania braków w wiedzy i rozwijania kompetencji zawodowych
  • Komunikatywność i umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień księgowych mniej zaawansowanym osobom w przystępny sposób
  • Biegła obsługa pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel

Mile widziane:

  • Doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu deklaracji ZUS
  • Znajomość oprogramowanie INSERT (Rewizor, Gratyfikant)
  • Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

Chcemy uczciwie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co Cię napędza w życiu do działania i dlaczego chcesz z nami pracować.

Jesteśmy fundacją, intensywnie działającą 15 lat. Będziemy Cię pytać, co wiesz o naszych działaniach i czy są Ci bliskie.

Na co dzień pracujemy w ponad 20 – osobowym zespole, w którym każdy ma swój zakres obowiązków, ale ściśle ze sobą współpracujemy. Na pewno zainteresuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też, jak Ci się pracuje w zespole.

Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.

Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań w naszej fundacji.

 

Jaką proponujemy formę zatrudnienia i wynagrodzenie?

Proponujemy współpracę w wymiarze pełnego etatu, pierwsza umowa na okres 3 miesięcy oraz wynagrodzenie mieszczące się w przedziale od 5400 zł do 5900 zł brutto (w zależności od Twojego doświadczenia i kompetencji).

Będziesz mieć możliwość elastycznego ustalenia harmonogramu godzin pracy. Będziesz wykonywać pracę w biurze w Krakowie oraz w razie zainteresowania okazjonalnie zdalnie.

Zależy nam na współpracy długookresowej – konsekwentnie budujemy stabilny i zgrany zespół.

 

W jaki sposób będzie wyglądał proces rekrutacji?

I etap:

Przygotuj swoje CV i list motywacyjny – przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie na takim stanowisku siebie widzisz. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Nie zapomnij umieścić klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (znajdziesz ją na samym końcu tego ogłoszenia).

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.

Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres rekrutacja@bis-krakow.pl

Zatytułuj wiadomość: Księgowa/y

II etap:

Dokładnie zapoznamy się z Twoim CV i listem motywacyjnym. Jeśli znajdziemy w nich kompetencje, których szukamy, zadzwonimy do Ciebie i zadamy Ci kilka wstępnych pytań.

III etap:

Jeśli w trakcie rozmowy rozmowie telefonicznej utwierdzimy się w przekonaniu, że możesz być właśnie tą osobą, której szukamy, zaprosimy Cię na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z udziałem zarządu fundacji. Spotkamy się stacjonarnie lub online.

Terminy rekrutacji:

  • do 19.11.2023r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
  • na bieżąco, do 21.11.2023r. – II etap (rozmowa telefoniczna)
  • do 27.11.2023r.  – III etap (2 rozmowy osobiste/online)
  • 01.12.2023r. – planowane rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a uznamy, że jesteś osobą, której szukamy, uzgodnimy termin tak, aby Ci odpowiadał)

  

W treści CV umieść następujące oświadczenie: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) .  

  

W przypadku zainteresowania kolejnymi procesami rekrutacyjnymi prosimy zamieścić również następujące oświadczenie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Biuro Inicjatyw Społecznych również na potrzeby przyszłych rekrutacji. 

  

Klauzula informacyjna RODO: 

Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych z siedzibą w Krakowie (30-503) przy ul. Krasickiego 18 (KRS 0000301501, NIP 9452102152, REGON 120665488), a moje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 przez WE oraz dostosowanymi do nich procedurami obowiązującymi Fundacji. 

Osobie uczestniczącej w procesie rekrutacji przysługuje prawie dostępu do treści podanych danych, możliwości ich poprawiania, aktualizowania, jak również prawie wniesienia sprzeciwu do organu nadzoru. Wyrażona zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem danych osobowych ze zbiorów Administratora. 

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji procesu rekrutacji.  

Oświadczenia związane z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych, modyfikacje oraz żądanie usunięcia należy kierować na adres poczty elektronicznej Fundacji: biuro@bis-krakow.pl