SPECJALISTA_KA DS PROMOCJI

W Fundacji BIS wspieramy ludzi, którzy działają społecznie. Uczymy, jak zmieniać marzenia w działania. Ważne jest dla nas poczucie sensu tego, co robimy i wzajemny szacunek.

Szukamy Ciebie, jeśli masz doświadczenie w pracy w promocji.

Otrzymasz duże wsparcie w realizacji zadań, ale będziesz mieć docelowo bardzo dużo samodzielności.

Twój wymiar czasu pracy to 0,9 etatu, będziesz mieć możliwość elastycznego ustalenia godzin pracy. Jeśli zgłoszą się do nas osoby, którym bardziej odpowiada inny wymiar czasu pracy, dopuszczamy taka możliwość. To może być umowa o pracę lub zlecenia – sprawdzimy, która z nich najbardziej Ci odpowiada.

Będziesz wykonywać pracę zdalnie oraz w biurze Fundacji BIS w Krakowie (jeśli interesuje Cię wyłącznie praca zdalna, koniecznie daj znam o tym znać).

Zakres Twoich obowiązków to:

  • przygotowywanie treści do mediów społecznościowych Fundacji,
  • budowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności wokół profili prowadzonych przez Fundację,
  • pomoc we wdrażaniu strategii promocyjnej Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych,
  • współtworzenie marki Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych,
  • dbanie o spójność promocyjną Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych zgodnie z ustalonymi wytycznymi,
  • współorganizowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej, składającej się z następujących elementów:
    • kampania w mediach,
    • konferencja online,
    • stworzenie landing page
  • tworzenie materiałów graficznych (na przykład w programie canva) do mediów społecznościowych Fundacji,
  • współtworzenie podcastu NGO Ważne – Niepilne,
  • bieżące wsparcie promocyjne zespołu projektowego,
  • udział w spotkaniach zespołu projektowego,
  • raportowanie postępu prac,
  • dbałość o umieszczanie logotypów, a także informacji, że zadanie jest finansowane ze środków otrzymanych w ramach danego projektu na wszystkich materiałach, w szczególności promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych, dotyczących realizowanego zadania.

Doświadczenie, wykształcenie oraz umiejętności, które będą Ci potrzebne w tej pracy:

  • minimum rok doświadczenia na stanowisku promocyjnym,
  • bardzo dobra znajomość trendów w mediach społecznościowych,
  • znajomość programów graficznych typu Canva,
  • dbałość o szczegóły,
  • kreatywność i umiejętność pisania angażujących komunikatów,
  • mile widziane zdolności analityczne i praktyczna wiedza z zakresu Google Analytics; Pixel Facebook

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

Chcemy uczciwie pogadać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co robisz w życiu i dlaczego chcesz z nami pracować.

Jesteśmy fundacją, intensywnie działającą od kilkunastu lat. Będziemy Cię pytać, co wiesz o naszych działaniach i czy są Ci bliskie.

Na co dzień pracujemy w ponad 20 – osobowym zespole, w którym każdy ma swój zakres obowiązków, ale ściśle ze sobą współpracujemy. Na pewno zainteresuje nas, w jaki sposób radzisz sobie z zadaniami indywidualnymi, ale też, jak Ci się pracuje w zespole.

Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.

Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań w naszej fundacji.

Jaką proponujemy formę zatrudnienia?

Proponujemy umowę o pracę w wymiarze 0,9 etatu do końca grudnia 2021. Ponieważ planujemy realizować nowe projekty, być może pojawi się możliwość przedłużenia współpracy. Jeśli zgłoszą się do nas osoby, którym bardziej odpowiada inny wymiar czasu pracy, dopuszczamy taką możliwość. To może być umowa o pracę lub zlecenia – sprawdzimy, która z nich najbardziej Ci odpowiada.

W jaki sposób się zgłosić?

I etap:

Przygotuj swoje CV i list motywacyjny –  przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie na takim stanowisku się widzisz. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Nie zapomnij umieścić klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.

Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres rekrutacja@bis-krakow.pl

Zatytułuj wiadomość: Specjalista_ka ds. promocji

II etap:

Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną.

III etap:

Wybrane osoby po drugim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z zarządem fundacji.

Terminy rekrutacji:

  • do 11.07.2021r.  – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
  • 12.07.2021r.  – II etap (rozmowa telefoniczna)
  • 13- 16.07.2021r.  – III etap (rozmowa osobista/online)
  • 20.07.2021r.  – planowane rozpoczęcie pracy