Rekrutacja01-bis

Jak zbudować silną pozycję i markę organizacji?

Jak dobrze zaplanować i prowadzić działania komunikacyjne?

Jak mówić do odbiorców, aby nas rozumieli?

Jak dzięki temu osiągać zamierzone cele?

Już wkrótce na pierwszym szkoleniu w ramach Akademii Dobrej Komunikacji
poznacie odpowiedzi na te i wiele innych pytań!

Akademia Dobrej Komunikacji powstała po to, żeby pomóc organizacjom pozarządowym i grupom nieformalnym z całej Polski usprawnić swoją komunikację, marketing i działania public relations. W trakcie cyklu szkoleń, do udziału w którym zapraszamy, zwrócimy szczególną uwagę na znaczenie rozwoju komunikacji w Internecie, zaczynając od stron internetowych, przez media społecznościowe a kończąc na aplikacjach multimedialnych.

Realizatorzy projektu, Przestrzeń from Facebook i Fundacja TechSoup, chcą, aby każda organizacja non-profit, działająca społecznie poznała korzyści z obecności w Internecie, a także nauczyła się prowadzić komunikację w odpowiedzialny i świadomy sposób.

Akademia Dobrej Komunikacji ma zasięg ogólnopolski. Szkolenia będą organizowane w każdym województwie przez partnerów projektu.

W województwie małopolskim szkolenie będzie prowadzić Biuro Inicjatyw Społecznych w Krakowie.
Na pierwszym szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, po co organizacji plan komunikacji, dlaczego każda organizacja jest marką oraz jakie błędy w komunikacji popełniamy i jak tego uniknąć.

PLAN SZKOLENIA:

1. Wprowadzenie
2. Komunikacja jako konkurowanie o uwagę
3. Ocena otoczenia
4. Analiza odbiorców
5. Budowanie marki organizacji
6. Cele komunikacyjne
7. Jak zbudować skuteczny przekaz?
8. Podsumowanie

TRENER:
Szkolenie poprowadzi Katarzyna Pętlak-Długosz.
Od ponad dziesięciu lat w branży Public Relations, absolwentka Zarządzania na UEK i Public Relations na UJ. Pomysłodawczyni Right PR, firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań w sferze PR w zakresie m.in. media relations, komunikacji wewnętrznej, budowy wizerunku oraz działań w mediach społecznościowych. Członkini założycielka Stowarzyszenia Wzmacniania Organizacji wzmacniacz.org. Obecnie w Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych pracuje jako specjalistka ds. promocji Festiwalu Krakowskich Organizacji Pozarządowych oraz trenerka w projekcie Akademia Dobrej Komunikacji.

KTO DOKŁADNIE MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII DOBREJ KOMUNIKACJI?

  • Szkolenie skierowane jest do organizacji pozarządowych i grup nieformalnych działających na terenie danego województwa
  • Chcemy zapewnić możliwość udziału jak największej liczbie organizacji i grup: zapraszamy zatem tylko po jednej osobie z organizacji lub grupy.

REKRUTACJA:

  • Aby zgłosić swójudział, prosimy o rejestrację: po niej otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia (rejestracja nie oznacza udziału w szkoleniu)
  • O wyniku kwalifikacji na szkolenie poinformujemy w osobnym mailu: oczekuj wiadomości (kwalifikacja oznacza udział w szkoleniu)

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
  • W czasie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe i obiad
  • Na szkolenie należy przynieść swojego laptopa
  • Udział w szkoleniu jest całkowicie bezpłatny
  • Rejestracja i udział w szkoleniu oznacza akceptację przez uczestnika w całości Regulaminu szkoleń ADK

                                                            ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE!

Pierwsze szkolenie, na którym dowiecie się, jak zbudować strategię komunikacyjną organizacji, odbędzie się 26.09.2018 w MILK coworking & photo studio (ul.Miodowa 41 w Krakowie).
Wstęp jest bezpłatny! Rejestracja: https://adk-malopolskie-1.evenea.pl